רכישת דירה בברצלונה- כל מה שצריך לדעת

דירות למכירה בברצלונה

דירות למכירה בברצלונה

ישראלים רבים גילו בשנים האחרונות את אופציית ההשקעה בנדל"ן כתחליף לאפיקי ההשקעה המסורתיים בשוק המניות, האג"חים, קופות גמל ושאר מיני הנכסים הפיננסיים. היתרון בהשקעה בנדל"ן הוא אפקט ההשבחה לאורך זמן. אם קונים נכון כמעט תמיד ניתן להשיג תשואות יפות ועליית ערך לאורך הזמן. פרק הזמן המינימלי לדעתי להשקעת נדל"ן נבונה הוא בין 5 לעשר שנים.

עבור ישראלים ההשקעה הנוחה ביותר היא בנכס בישראל כמובן. יחד עם זאת, רבים לא בוטחים בשוק הנדל"ן המקומי או פשוט מעוניינים לפזר את הסיכון על פני שווקים שונים. האלטרנטיבה להשקעת נדל"ן בארץ היתה באופן מסורתי השקעה בארה"ב, קנדה ובשנים האחרונות הצטרפו מספר מדינות במזרח אירופה וקפריסין ליעדי ההשקעה עבור ישראלים. ספרד לעומת זאת מעולם לא הייתה נגישה לישראלים,  למרות האטרקטיביות הרבה שיש לשוק הנדל"ן הספרדי. הסיבה היא שישראלים קונים נדל"ן בחו"ל דרך סוכנים מקומיים ובשוק הספרדי אין סוכנים מקומיים שמשווקים נכסים בספרד. הסיבות לכך הן מגוונות ואולי אעמוד עליהן בפוסט נפרד כשיהיה לי יותר זמן.

מכל ערי ספרד אני חושב שברצלונה היא העיר הכי מעניינת במונחים של השקעה בדירה או בנכס נדל"ן בחו"ל. העיר מדהימה ומהווה מוקד משיכה למליוני תיירים בשנה. הביקוש לנכסים הוא גבוהה ויציב. למרות זאת מחירי הנכסים יחסית לא גבוהים ועדין ניתן למצוא דירות למכירה במרכז ברצלונה במחירים של 200,000 דולר ואף בפחות.

התשואות על דירות להשקעה בברצלונה משכ"ד אינן גבוהות במיוחד, הן נעות בין 4 ל 6 אחוזים לשנה אולם הדירות לעולם אינן עומדות ריקות והניהול הוא מאוד פשוט.

בפוסטים הבאים אני ארחיב יותר על היבטים שונים הקשורים ברכישת נכס בספרד או בברצלונה ואתן מספרים מדוייקים. בנתיים אפשר למצוא מידע מעניין באנגלית על השקעות נדל"ן בברצלונה באתר המקושר.

תגים: , , , ,

כתיבת תגובה